Morgonpigg

God morgon, jag vaknar tidigare och tidigare varje dag. Idag har jag varit uppe sedan tjugo i sju. 
Lukas brukar gå upp runt den tiden, och jag vaknar ju alltid av hans väckning... dessutom blir det ju ljusare på mornarna och idag var han så pratglad och jag så pigg så jag inte kunde somna om igen. 
 
Jag har alltså redan varit vaken i två timmar.....??
 
Snart tänkte jag käka frukost, men vill vänta lite till för vid tjugo i tolv ska jag möta upp Johanna och vi ska och träna. Äter jag frukost redan nu kommer jag vara hungrig då, och jag pallar inte att träna hungrig!
 
Idag är det i alla fall fredag, och jag har ledig helg så det känns helt underbart!! (och dessutom säger dem att solen ska kika fram idag igen, wihooo!)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen till de "morgon piggas" förening eller de som bara vaknar tidigt fast de vill sova (:

2014-04-11 @ 20:30:31

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0