måndag och stillasittandes i lägenheten

Jag är klar med kusern och nästa kurs börjar först nästa vecka, så jag hade tänk ha en riktig tränarvecka denna veckan. Sedan gick jag och vrickade foten. Idag blir inte mycket annat än att sitta i soffan och hoppa runt på ett ben. Är redan trött i högerbenet som får hoppa runt för att hämta frukost o sånt. 
 
Foten känns lite bättre idag i alla fall, men det gör förtfarande väldigt ont! 
ute skiner solen också. vilket är ännu mer typiskt. Hoppas foten blir bättre i alla fall så jag kan hitta på lite saker senare i veckan. typ valborg på onsdag.... vi får se.
Blir inte foten bättre så får jag väl ta en sväng till sjukhuset och kolla upp den. Men jag hatar sjukhus så dras inför att göra det och hoppas den blir bättre av sig själv!
 
Tur att jag inte har något obligatoriskt i skolan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Johanna

LINDA FOTEN hårt (blir arg om du inte har gjort det än!!!!!) och ha den högt :)
mvh //hon som alltid stukar sina fötter.

när den börjar kännas lite bättre kan du ju cykla och vara på crosstrainern på gymmet, det brukar inte göra så ont där :)

2014-04-28 @ 22:42:06
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0