feels like friday today...

Idag firar Lukas och jag åtta månader och om knappt en månad har det gått ett år sedan vi träffades första gången! Tiden har gått så fort, samtidigt som det känns som vi känt varandra mycket längre tid än bara ett år!!
Vi kommer nog fira till helgen. Eller vi är inte så mycket för att fira över huvud taget, bara skönt att umgås och uppskatta varandra!
 
Idag blir det skola igen, och semniarium. Lite smånervös, men det ska nog gå bra! Först blir det frukost, och sedan tänkte jag gå iväg lite extra tidigt till bussen, för jag FÅR INTE GLÖMMA att ladda busskortet. Varje gång kommer jag på det i sista sekunden! haha... hur svårt kan det vara lixom??
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag brukar också alltid glömma, så sist laddade jag det på väg hem istället samma dag som det tog slut :)

2014-04-10 @ 20:12:16
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0