weekend

That moment när man övervägen att städa, bara för att slippa ta fram böckerna och plugga...
 
Igår var jag på Bio med Anna, Carro och Marcus, och vi såg "Snabba Cash, Livet Deliuxe", den var bra men lite förvirrande ibland. Men det roligaste var att få se Madde, vår gamla klasskompis! Hon var jätte duktig!
 
Efter det hade jag myskväll med Lukas, och imorse åkte han iväg för att åka till Malmö över helgen.
Så för första natten på åtta dagar ska jag sova själv ikväll. Löjligt hur fort man vänjer sig vid att det ligger någon bredvid i sängen.
 
Nej nu får jag skärpa mig och plugga lite! Ikväll blir det avslutningsfest för nollningen, så det lär antagligen inte bli så mycket gjort imorgon när man är seg, så bättre att ta tag i det idag för att slippa få panik på måndag!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0