suck...

Dagligen får jag fel post in i min brevlåda. Idag fick jag någons pensionbesked, såg precis ut som en lönespec.
Igår fick jag ett brev som skulle till en man i Linköping. Hur fan kom det hem till mig?? 
 
Jag undrar hur mycket av min post som kommer fel, och om jag någonsin kommer få den. För det finns ju säkerligen dem människorna som skiter i att skicka tillbaka breven och bara kastar dem.
 
skitdåligt av posten tycker jag!! funderar fan på om man ska skriva ett brev till dem och klaga. Aldrig varit med om så mycket fel innan.
 
Kanske beror i att jag bor i första lägenheten och att det är enkelt att dumpa andras post i min låda om det inte står lägenhetsnummer på breven, men hallå, hur svårt kan det vara att kolla namnet på dörren och jämföra med namnet på kuvertet...? 

Kommentarer
Postat av: Mamma Tia o Jojo

Skriver du ett brev till posten, så finns ju risken att inte det kommer fram....

Det ska ju levereras av posten... ;)

2013-09-18 @ 20:41:28

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0