söndag

Idag har det vart full fart. Vaknade upp hos Lukas och åkte till jobbet för att inventera strax innan sex i morse.
Jag fick osten, och fick lyfta ut allt för att väga det, och sedan lägga tillbaka det igen. 30 kilos backar med ost lyfte jag upp och ner från vågen. Ni kan ju gissa hur död jag är i ryggen just nu!
och imorgon kommer jag natagligen ha träningasvärk i rumpa, ben  och rygg...!
 
Efter jobbet åkte jag hem med bilen till mamma och papi, och sedan åkte jag med dem in till stan och vi åt brunch med mina mostrar. Väldigt mysigt. Sedan blev det en sväng i lite butiker innan jag åkte hem.
 
Nu försöker jag förbereda mig för imorgon, för igår var sista riktiga jobbpasset, och imorgon är jag student!
Borås here i come!
 
Såhär fin är min vägg nu, ska bara fundera ut vad jag vill ha för bilder i mina tavlor. Känner att jag tröttnat lite på dem jag har nu...
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0