soff-torsdag

Godmorgon världen. Eller det är väl inte morgon längre, men eftersom jag sitter i myskläder i soffan så känns det så. Jag har pluggat lite, dvs läst en 30 sidor i en bok om källkritik. Men tröttnade lite nu.
Kom fram till att jag nog har köpt en bok helt i onödan... känns ju sådär! Men jag ska försöka se om jag kan få användning av den ändå. 
 
Ikväll är det finsittning på schemat, så jag ska åka till Borås vid fem. Innan dess har jag bara tänkt försöka plugga så mycket jag orkar (vilket inte ser särskillt lovande ut just nu) och sedan göra mig iordning för kvällen.
 
så här galen ser jag ut just nu. Jag bjuder på den...
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha!!! Fantastisk bild!!!! Ser exakt likadan ut just nu =)

2013-09-12 @ 15:01:58

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0