Nu är nollningen över!

Bästa kvällen på nollningen hade vi igår! Det blev en jätterolig kväll med goa tjejer.
Vi förfestade hemma hos Sofia, satt och tjötade och gjorde lite lekar för att lära känna varandra.
Vi har kommit fram till att vi allihop är väldigt olika personer, men alla har vi något litet genemsamt med de flesta. Lite kul ändå!
 
Idag är det perfekt bakisväder - regnigt och grått ute. Så jag ska fixa lite mat och bänka mig framför en film.
 
Har lite ångest att jag skulle behöva jobba på hemtentan, men jag får helt enkelt se om jag orkar i eftermiddag, eller så får jag plugga HELA kvällen efter jag kommer hem från skolan på måndag och tisdag....
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0