Fest i Borås

Började gårdagen med att må riktigt illa, men jag tog mig till skolan ändå eftersom det kändes som den viktigaste dagen på hela veckan med tanke på innehållet i föreläsningarna.
Jag satt och kallsvettades på bussen, och kunde inte sitta still.
Men efter lunch började jag må bättre och jag kände att jag nog kunde följa med på kvällens utgång trots allt.
 
Så efter skolan hängde jag, Emma och Paulina i Borås för att fördriva tiden innan vi skulle iväg på förfest.
Vi drack kaffe, och sedan gick vi till systemet och vi avslutade med att äta en tidig middag på en restaurang, och sedan mötte vi upp Sofia på busshållplatsen och åkte hem till Josefine.
 
Väl där körde vi och några till förfest, och vi hade skitskoj! Det var dags att dra in till Harrys och vi åkte buss tillbaka in till Borås, och kom till ett knökat Harrys.
Tror vi höll ut en timma, sedan pallade vi inte luftfuktigheten där inne. Så jäkla klibbigt och äckligt!!
Vi gick till donken istället och tog sedan tjugo i tolv bussen tillbaka mot Göteborg. Men eftersom vi började så tidigt så kändes det som att vi hade festat hela natten!
 
Världens mysigaste pojkvän skulle bott på hotell med jobbet, men mötte upp mig på Liseberg och sov över hos mig istället! Tyvärr skulle han upp och spela match nu på morgonen, så här sitter jag ensam och ska käka lite mat och titta på en film.
Inte särskillt bakis iaf, och det är väldigt skönt!!
 

Kommentarer
Postat av: Luke

Hade gjort om de vilken dag som helst :)

2013-09-09 @ 19:03:00

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0