mjaoooo

Plugg plugg plugg. hela dagen igår, och större delen av idag.
Just nu sitter jag och försöker skicka in filerna på första arbetet av två som jag måste ha in imorgon.
Mitt internet är ruskigt segt och filerna jag skickar in är stora bildfiler.... så ni kan tänka er hur långsamt det går!
Har suttit en halvtimma och skickat in tre filer av fyra, den fjärde är 31% klar.... 
längtar lite tills jag får tillbaka hastigheten på mitt internet, vilket borde vara nästa vecka!
 
Igår var Lukas och jag och storhandlade, vilket verkligen var på tiden eftersom vi springer till ica varje dag för att handla det vi ska laga till middag. Inte så ekonomiskt. Så nu har vi fyllt upp kyl och frys och borde klara oss i några dagar i alla fall!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0