Meeeeow

Lukas och jag har skaffat oss ett eget språk... Vi mjauar (jamar) till varandra. Jo jag vet, vi är knäppa.
Men det har lixom satt sig så pass i huvudet att jag på dagens föreläsning ville ropa ut "MJAAAU" flertalet gånger... 
 
Det är kul hur saker folk i ens närhet säger fastnar på hjärnan. 
Carro och jag sa alltid "HIHI" så fort det blev tyst en längre stund (räddaren i nöden vid pinsam tystnad) för något år sen.
Anna höll på med "Si, si gato" istället för att säga "ja", efter att en tjej i våran gymnasieklass alltid sa det.
Sen minns jag tiden när man sa bajs till allt. moget... det var oxå under gymnasiet.
 
många såna grejer kommer och går, och jag antar att den här mjau grejen oxå kommer försvinna snart... hoppas det i alla fall, för folk lär ju inte alls tycka jag är knäpp när jag sitter i skolans datorsal och jamar för mig själv!
 
Nu vill jag att min katt ska komma hem så jag kan få mjaua av mig lite, och se nästa avsnitt på Prison Break... det börjar bli riktigt spännande nu!! 
 
haha kul att jag stirrade vid mitt högra öra skitlänge innan jag fattade att det var min fot som stack fram där bak...
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0