Inget höstdepp i år inte!

Hösten känns inte riktigt så jobbig som den brukar i år.
Med lite saker då och då att se framemot så blir det inte lika tungt att titta ut på det gråa utanför fönstret.
 
Halloweenfest nästa helg, och helgen efter blir det Stockholm och Bruno Mars.
Sedan är det redan November, och då händer inte så mycket i min kalender, men jag tror det kommer gå fort ändå för jag har en mysig kille att gosa in mig hos om det blir för deppigt. (Vilket det inte hinner bli med honom i närheten)
 
Sedan är det December och då händer det ju alltid lite småsaker varje helg, bland annat en julfest, Lucia och sånt, och innan man vet ordet av det så är det Julafton och jag sitter på en strand på Gran Canaria. Japp. Helt okej höst faktiskt!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0