I'm still alive, but I'm barely breathing, just praying to a God that I don't believe in...

Nu är jag klar med min första kurs på högskolan. Hoppas bara jag får godkänt också!!
Längtar tills nästa kurs som handlar om Photoshop och sånt skoj!Börjar på måndag, så jag behöver inte längta länge till... Men det ska bli skoj att börja med något som verkligen känns relevant för det jag vill hålla på med.
 
Efter jag blev klar med sista uppgiften tidigare idag, så har jag bara chillat.
Kollat How I met your mother, duschat och surfat runt lite.
 
Nu väntar jag på att Lukas ska sluta jobba och sedan ska han komma hit och hämta lite grejer, så ska vi åka till Kungsbacka.
Chefen ringde och frågade om jag kunde börja jobba tidigare imorgon, så det får bli en lugn kväll! Men skönt med några extra timmar och lite mer pengar.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0