helt underbar torsdag

Kom på att jag inte bloggat idag, men det kan bero på att jag att jag haft en helt underbar dag!
 
Började dagen med att stiga upp klockan åtta och tvätta i några timmar, sedan pluggade jag lite och sedan gjorde jagoch Lukas oss redo för att gå ut på stan där vi mötte upp Marcus och Carro för en fika.
Vi gick lite i affärer och kikade på halloweengrejer, och fikade som sagt.
 
Sedan åkte Carro och Marcus hemåt och jag och Lukas strosade lite mer på stan, köpte en film och lite ost o kex, och så stannade vi på systemet och köpte glögg.
Så var alltså säsongen för glögg invigd för i år. Känns lite för tidigt, men vi hade en mysig kväll och än är den inte över eftersom vi båda är lediga även imorgon och har sovmorgon! 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0