fredagskväll

Lukas skulle som sagt ut med några kompisar, och eftersom jag inte var sugen åkte jag hem och pluggade. 
Lukas vägrade tro mig, men jag gjorde faktiskt det. Plugga på en fredag kanske inte är det roligaste, men det känns inte ens som fredag idag eftersom jag var ledig igår oxå, och det jag pluggade var ändå ganska kul!
 
Jag gjorde en vas i Illustrator. Det första jag gjort själv i det programmet, och jag blev löjligt stolt över hur jag lyckades få den som jag ville. 
 
 
Sedan målade jag naglarna inför halloweenfesten imorgon, så nu slipper jag tänka på det imorgonbitti. 
Nu sitter jag halv och väntar på att Lukas ska komma hem, även om jag inte ens vet till 100% säkerhet att han kommer hit och sover inatt... 
Löjligt hur fort man kan sakna någon! Hur ska vi klara att vara ifrån varandra hela nästa helg? 
 
så här blev naglarna i alla fall!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0