can we take the same road two days, in the same clothes?

Idag är jag uppe långt innan jag behöver vara i skolan.
Bussen går om en timma och jag har redan klätt på mig sminkat mig, och diskat. 
Nu ska jag fixa lite kaffe och frukost.
 
Jag gillar när man kan ta det lugnt på morgonen och dricka kaffe, lyssna på musik och surfa runt lite på nätet innan man måste kuta ut och möta världen.
 
Jag har fått världens största finne på näsan, och igår lyckades jag klämma sönder den så pass mycket att huden sprack och jag fick värsta gropen där huden försvann... oops.
Så nu ser det ännu värre ut. Dagens i-landsproblem! Har sminkat över det så gott det går, men det syns ändå. doh.
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0