suck på denna examinationen!

Usch vilken tråkig och krånglig uppgift det är jag försöker göra!!
Krångligaste beskrivningen har vi också fått, och det blev inte bättre av att vi sa till och dem skickade ut ett meddelande med en förtydling i...
 
gaaah! Nu tar jag helg! Har i alla fall skrivit drygt 900 ord av 1550-3000 som ska skrivas. 
Hur kan man skriva 1500-3000 ord? det är ju för fan dubbelt så mycket och inte ens i närheten av varandra. Hur vet man om de blir nöjda om man skriver typ 1600 ord? Jag får tolka det som minst 1500 ord och max 3000 ord. Undrar om det är så de tänkte...
 
oftast blir det ju lättare när man väl har börjat på skriva på en uppgift, men inte denna. Jag är bara förvirrad och vet inte ens hur jag ska utforma min text! nej som sagt, nu tar jag helg så hoppas jag att min hjärna får värsta snilleblixten tills på måndag! 

Kommentarer
Postat av: Tia

Du vet att du har en moster o fråga...

2013-11-22 @ 19:37:20

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0