plugg?

Det GÅR inte att koncentrera sig på plugget idag...
Jag har lyssnat på en föreläsning (vilket iof gick bra) , och nu försöker jag läsa i en bok, men jag fattar inte vad det står. Orden får ingen betydelse ihop... 
suck.
 
Läser Sociala medier just nu, och i boken jag läste igår stod det en massa om twitter, så jag var tvungen att skaffa det (hehe, ursäkt för att inte plugga... men ändå göra något som hänger ihop med plugget) men jag fattar inte riktigt meningen än.. 
Eller det verkar la trevligt att läsa vad lite olika kändisar skriver och se deras bilder o så, men jag har inte en aning vad jag själv ska lägga upp för inlägg! 
 
Jaja, det kanske kommer när man vart med ett tag?
 
Nu ska jag nog ta lunchrast från pluggandet.. hehe
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0