morgon...

Vaknade för en tjugo minuter sen. Halv elva. suck. 
Jag orkar inte!!
Jag hade väckning på halv nio, och sedan somnar jag om i två timmar??
 
Igår hade jag i alla fall en mysig kväll med mamma o syrran. Vi käkade mat, som kanske inte var den bästa, och sedan stod vi i kö en fyrtio minuter för att komma in på arkaden. Det var tur att vi gick förbi så tidigt för det var en aslång kö!!!
Väl inne var det huuuur mycket folk som helst. Köndes som mällandagsrean när man försökte knö sig fram. 
Det slutade med att jag inte köpte någinting. Men det var skoj ändå.
 
När jag kom hem hade Lukas varit jätteduktig och möblerat om i vardagsrummet och byggt ihop den nya byrån vi köpte på Ikea häromdagen. 
Det kändes jättekonstingt när vi skulle sova åt fel håll, men fint blev det!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0