julbelysning och julmusik

Åkte och handlade en sväng med Lukas, och sedan blev det middag och plötsligt var han tvungen att åka till sin dans. Sedan ska han iväg och kolla på fotbollen hemma hos nån jobbarkompis... Så jag fick inte se honom länge idag. 
 
Jag passar på att lyssna lite på julmusik och mysa till det lite här hemma under tiden jag är ensam. 
Kan ni fatta det? Det är inte ens December och JAG lyssnar på julmusik!! Vad händer med världen??
Men tycker det känns lite mysigt, så vafan!
 
Någon som är ännu sjukare är att jag faktiskt funderar på att kolla på fotbollsmatchen fast Lukas inte ens är här... jag har till och med redan satt på teven... VAD HÄNDER MED VÄRLDEN??? 
 
Såhär blev "julpyntet"
 
 

Kommentarer
Postat av: Luke

Thats my girl!! <3

2013-11-21 @ 18:10:58

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0