flytt pågår

Jag har upptäckt att varje helg ända fram till jul är helt fullpackad! Känns lite jobbigt faktiskt.
Denna dagen är i alla fall över, men innan Lukas flytt hit är ordentligt genomförd så har vi en massa saker att packa upp här, en soffa och lite andra möbler att skyffla hit, och att packa ihop min soffa och få ner den i förådet. Sedan ska hela Lukas lägenhet städas ordentligt. Köket är ganska klart, men det är nog några timmars städande kvar...
Ska bli skönt när allt är klart!
 
Dessa lådorna är det enda vi fått packat upp hemma hos mig(oss). Det är tre lådor till, och några svarta sopsäckar som ska upp! Ikea, vi behöver möbler för att få plats med allt!! 
skakig mobilbild, jag ber om ursäkt! Men det är ju så mörkt ute...
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0