En snabb lördag

Denna dagen har gått riktigt fort...
Började med att åka till jobbet och jobba några timmar.
Efter jobbet tog jag en promenad hem till Lukas på 40 minuter.
Där packade jag ner lite mat o grejer i påsar medans jag väntade på att han skulle komma hem från träningen.
 
Vi gick och hämtade flyttlådor hemma hos någon bekant till Lukas. Det kändes som att vi skulle smuggla knark.
Dem stod utanför huset när vi kom fram, och typ viskade "Är det ni som ska hämta lådorna?"
Och så följde vi dem ner i källaren där och in bland alla läskiga föråd...
Där fick vi stå och gräva i deras föråd för att få fram några flyttlådor, och sedan gick vi lite awkward därifrån.
 
På vägen tillbaka till Lukas beställde vi pizza, och tanken va egentligen att vi skulle börja packa ihop grejer hemma hos honom, men change of plans - Lukas skulle hänga med på fest hos några polare, så helt plötsligt hade vi stressigt och skulle med en buss till stationen.
 
Nu är jag hemma och Lukas åkte precis. Tänkte att jag skulle se på film och slappa lite. Imorgon blir det mer jobb igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0