Torsdagsfredag.

Har haft en väldigt bra dag idag!
Började med att vakna upp trött efter nattens äventyr hemma hos päronen.
Jobbade hela förmiddagen, och vips så var klockan halv två och jag slutade.
 
Tog tåget in till stan, och käkade lunch med Anna och Carro.
Fick köpt en vit skjorta tills bröllopet jag ska jobba på, på lördag! check.
 
När Anna och Carro åkte hem, så åkte jag också hem en sväng. Fräschade upp mig en snabbis. Låg på soffan och lyssnade på en bra låt, och gick sedan upp en våning till min mosters lägenhet och sedan gick vi och min andra moster iväg ut på stan igen.
Vi åt middag på Tranquilo. Lite tapas med en banana split till efterrätt. Myys och mums!!
 
Nu är jag trött, och ska försöka krypa ner i sängen. Imorgon ska jag till gymmet för första gången på en och en halv vecka. Det har kommit lite i skymundan under flytten, så det ska bli väldigt skönt att komma tillbaka!! :D
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0