stress

Idag regnade det.. vilket betyder att det luktade blöt hund i hela lägenheten! 
Imorgon eller på fredag får det bli att städa efter alt flyttdamm och allt hundgrus. 
 
Satt på tåget hem förut, och räknade hur många timmar det var tills jag skulle sitta på tåget tillbaka imorgon bitti.
 8 timmar. Kul! Får försöka gå och sova snart så jag hinner få några timmars sömn i alla fall.
 
FAN vilken stressig dag det var idag på jobbet föresten. Helt sjukt!! 
Jag var ensam med en tjej som varit i delin EN gång innan. Vi hade rött i kösystemet (vilket betyder att det var måååånga i kö!!) i flera timmar! 
Man springer runt som en tok, stället ser ut som ett bombnedslag och man hinner inte ge kunden den servicen som man skulle vilja. Samtidigt ska jag försöka lära upp den här nya tjejen hur man gör en stängning. Stackarn fick ju klara sig bäst hon kunde. 
Var helt stirrig när vi tillslut stängde. Men vi behövde bara jobba över drygt tio minuter för att hinna städa klart, vilket var skönt!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0