skrattar bäst som skrattar sist!

jag hade borstat tänderna, tagit bort sminket, tagit på pyjamasen och lagt mig i sängen. Så tänkte jag att jag skulle dubbelkolla så att tåget gick som det ska imorgon. men nej, det gjorde det ju verkligen inte!! Det är söndag imorgon kära vänner, så första tåget går 6.10, och jag börjar ju klockan 6.
vafan gör man då??

det blev att kliva upp ur sängen och ta på kläder igen och sätta sig på tåget till Kungsbacka för att krasha hos mina föräldrar.
min snälla mamma kom och hämtade mig på stationen så jag slapp gå iaf!

nu ska jag försöka sova så denna eländiga dag kan vara över någon gång, och så att jag kan få några timmars sömn för att orka med morgondagen...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0