schalgerfest!

Igår hade vi som sagt schlagerfest hemma hos Marcus. En repris på förra året.
Elin och Marcus hade gått helt in med arrangerandet med skyltar och lappar som var laminerade.
Det började bra dock, för mig och Anna som när vi skulle av tåget och på bussen för att komma till Marcus blev dränkta av en regnskur.
Mitti kaoset att springa i ösregn så gick min påse med min dricka sönder och allt föll i backen och rullade iväg åt alla håll.
När vi väl kom till Marcus såg det ut som att vi valt att ta en dusch med kläderna på, så blöta var vi.
 
 
Vi fick varsit uppdrag, och mitt var att ta kort hela tiden. Vilket jag tycker att jag gjorde ganska bra, tills kameran dog helt plötsligt... halvägs igenom kvällen, 
Vi körde massa lekar, och i slutet avslöjades vem som hade vunnit kampen - vilket var jag! Wihoo!
Sedan grillade vi, och tittade på mello. 
Det blev ingen kaos-fest som det blev förra året när alla var sjukt fulla och Marcus inte ens kom ihåg att Loreen hade sjungt, men det blev en rolig kväll med trevligt folk.
Vilket var lika bra för mig eftersom jag mår toppen idag, och jag ska iväg och jobba om några timmar.
 
Då kör vi lite blandade bilder:

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0