Så jävla gött väder ute!

Igår jobbade jag till fyra, när jag slutat åkte jag in och träffade en kille som heter Lukas i innerstan. Vi satt och drack en kall öl i solen, sedan blev det balkonghäng hemma hos hans kompisar. Drack lite för mycket, och vips så var jag visst aspackad.
Inte så farligt bakis idag dock, men inte heller sugen på att dricka alkohol, vilket är precis vad som står på schemat eftersom det blir schlagerfest hemma hos Marcus idag.
Nu på förmiddagen var vi ute en sväng och gick i Göteborg. Målet var slottskogen, men när vi tillslut kom dit så var jag tvungen att åka hem för att hinna handla grillkött och fixa mig för ikväll.
Ser fram emot en riktigt rolig kväll!!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0