Tisdags-ledig

God morgon!
Började dagen med frukost framför the big bang theory.
planerna för resten av dagen är att ta mig till kungs för att köpa bland annat lite träningskläder, eftersom jag tränar så pass ofta nu för tiden att jag inte hinner med tvättandet av träningskläderna jag har. haha! 
 
Det känns så sjukt kul att jag verkligen kommit igång med tränandet och hållit i det så länge!
Frågan är hur det kommer bli till sommaren. Mitt kort går ut i april. så problemet då blir vart jag ska köpa mitt nästa kort, om jag ska binda upp mig någonstans eller inte. Jag o syrran ska ju ändå en hel månad till usa, och sedan till hösten SKA jag börja plugga, men jag vet ju inte vart någonstans det kommer bli...
Jag får ta och kolla över alternativen och fundera på saken!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0