"There's nothing like you and me together through the storm"

Tja!
Idag är jag ovanligt pigg för att vara torsdag. Jag slapp nämligen mitt tidiga pass och jobbar kvällspasset istället. 
Torsdagar brukar vara roliga eftersom vi är flera som jobbar ihop, så det ska bli skoj!
Älskar att vara på så här bra humör, och verkligen inte ha något problem med att åka och jobba! :D
 
Jag har faktiskt fått ganska mycket gjort idag redag. 
Tittade på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars till frukosten, sedan diskade jag, dammsög och dammtorkade hela lägenheten, sedan när jag var klar med det övade mig lite på att göra inbakad fläta. Det ser fortfarande kaosartat ut, men jag har klart förbättrats! haha!
 
Nej nu ska jag lista ut om jag kan slänga ihop någon lunch eller om jag kommer behöva åka och handla något innan jobbet. 
 
Ha en go Torsdag!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0