"Tell me was it worth it, we were so perfect"

Tjo! 
Har vait och tränat, och mår som en prinsessa. haha!
Höll på att skippa gymmet imorse, för jag har varit lite konstig i magen på sistone. Men jag åkte ändå och det är jag glad för, för nu är jag på mycket bättre humör än jag var innan!
 
Passade på att sola, som jag gjort de två senaste måndagarna.Syrran fick ju fräknar redan första gången vi solade, först nu börjar mina synas... 
 
Sedan tankade jag bilen, och nu flyter hon fram! Hon blir alltid så himla segnär hon behöver tankas, kopplingen är en bitch och hon skumpar fram när man kör på ettan och tvåan. Det är en sån sjuk skillnad! 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan ska jag nog försöka plugga lite matte innan jobbet. 
 
And by the way, jag kommer ner jättelångt i spagaten nu! snart så ska ni se!! Ja som ni kanske minns har jag ju fått för mig att jag ska klara det...

Kommentarer
Postat av: Johanna

definiera jättelångt tack.

Svar: jättelångt mot hur jag kom innan...! haha!
Matilda

2013-03-11 @ 18:15:24
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0