Personalfest gone wild!

Godmorgon och ursäkta att det ekade tomt här igår.
Personalfesten i lördags var gryyyym!! Vi käkade god mat, och sedan dansade vi heela natten lång!
I princip alla släppte loss, och vi festade like there was no tomorrow!
Jag hade med mig kameran med tog bara 8 kort. Och de flesta av dem är bara suddiga och fula. Jag hade helt enkelt bättre saker för mig.
 
Vi drog hem till en jobbarkompis som sa att han bodde tre minuters gång bort från Valand (där vi var) och det slutade med att vi åkte taxi i typ tjugo minuter. Haha falsk marknadsföring!
När vi kom dit kokade vi spagetti och sedan gick vi och la oss. Inte så mycket efterfest där inte.
Igår vaknade jag upp alldeles för tidigt med max två-tre timmars sömn. Kunde inte somna om heller.
Men de andra vaknade också strax efter, vi tjötade, tittade på film, skrattade åt allt roligt som hänt, typ tjugo gånger om, och köpte pizza och kollade på ännu en film. Mysigt!
 
Sedan när vi skulle hem tog det oss en timme... haha! så nära Valand var vi.
På centralen köpte vi twister. Där gick fyra sletna dagenefter-ungdommar och slickade på varsin glass i snöslasket. Vi måste sett förjäkla konstiga ut!!
 
När jag kom hem tvättade jag bort gårdagens smink, fräshade upp mig lite, och sedan gick jag hem och mös med mamma och pappa. Tittdade på tv, åt mat och spelade quizkampen. 
 
Idag har jag ännu ondare i halsen så jag hoppar gymmet och ska försöka ägna förmiddagen åt lite högskoleplugg. 
 

 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0