Nu skiter jag i detta

Sist jag gick till Skomakaren hade dem lunchstängt, något som inte stod med när man gick in och kollade öppettiderna på internet. Så denna gången satt jag fint och väntade här hemma tills deras lunchtimma var över. Sedan gick jag dit.
 
Så sitter det en jäkla lapp på dörren. "Kommer åter 15.00"
Jaha. Vafaaaaaaaan.
Jag tittar på klockan och den är kvart i tre, så jag ställer mig i solen och väntar, och väntar och väntar.
När klockan är tre kommer det en tant och väntar med mig, hon hade också varit där en gång tidigare. 
Sedan kommer det en kille som även han väntar.
När klockan blev kvart över tre gick jag därifrån. Där förlorade han en kund.
 
Det känns som att något försöker signalera att jag helt enkelt inte ska klacka om mina skor. 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

men gå till butiken på kungsmässan då? eller finns den kvar? mitt emot kvantum tänker jag..

Svar: hm får se..
Matilda

2013-03-02 @ 10:08:03
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0