Min natt

Jag ligger i sängen och kan inte sova. Klockan är kvart i tolv. Jag tänder lampan för att checka instagram.
Så precis när jag tagit upp mobilen så ringer den.
Det är syrran, och efter en lite förvirrad konversation förstår jag att hon är i Varberg, det går inga tåg hem, och hon undrar om jag kan hämta henne.
 
Why not, jag kunde ju ändå inte sova.
så på med kläder, ut och skrapa bilen och iväg och leka taxi mitt i natten.
Väl hemma igen var jag piggare än jag var innan, och klockan hinner bli två innan jag släcker lampan.
 
Vad fan gör jag vaken nu kanske ni undrar då, men jag ska iväg och gymma (fast först ska jag käka lite frukost o så) och eftersom jag ändå vaknade tio minuter innan väckningen så kände jag att när väckningen väl ringde kunde jag lika väl gå upp...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0