Längtan är över...

Hela veckan har jag hört en reklamfilm spelas på tv-apparaterna på jobbet.
Det är en tjej som tipsar om ett recept, och detta hör man om och om igen tillsammans med några andra trevliga snuttar när man går och plockar upp ost om dagarna. 
 
Så det här tipset var nån jäkla macka (det var inte det som var intressant, utan det var det som kom efter) Så säger hon "Servera med en chips och en kall öl"
Aaaaah hur sugen tror ni inte jag gått runt hela veckan och varit på kall öl och chips!?!
Så nu har jag varit på systemet och köpt mig öl inför imorgon när jag och Carro ska ut, och ikväll ska jag ta mig en riktigt kall en med lite salta chips som jag precis sprang och köpte. Mums!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0