e det lördag eller??

Varit och jobbat 7-15 idag.
Det var ljust ute när jag vaknade imorse!!! Blev så himla glad. (Och klockan var bara 6) och om en vecka ställer vi ju om klockan och då kommer det bli ännu ljusare på mornarna!! I love it!
 
Kom precis hem, och chillar med min godispåse lite innan jag måste hoppa in i duschen och hitta kläder till ikväll.
Ska hem till Anna som har fest, fast tänker vara nykter och köra för jag ska jobba jour imorgon för första gången, och orkar inte vara bakis då.
Men det ska ändå bli skoj, och jag börjar bli rätt taggad. Har typ glömt bort det hela dagen och kommit på mig själv med att fundera på vad jag ska göra ikväll innan jag kommit på att jag redan har planer...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0