Aktiv fredag

Dagen har gått ut på träning och skridskoåkning.
Vi började på gymmet. Jag dog typ. Måste haft en riktigt dålig dag, för svetten bara rann om mig och jag gjorde inget jobbigare än vanligt!
 
Sedan direkt efter åkte vi till ishallen. Gratis allmänåkning. Ganska värt. Dock hann jag typ vara på isen i sex minuter innan jag var tvungen att sätta mig ner lite. Fy fan va ont i fötterna jag hade!!
40 minuter stod vi ut, sen gav vi upp. 
Det är sjukt att det kan göra så ont i fötterna att man börjar få ont i huvudet, och rtyp inte kan tänka klart.
Så ont gjorde det i alla fall.
Åka kunde jag efter typ fem minuter på isen. Stanna däremot minns jag inte hur man gör...
 
Efter ishallen åkte vi hem och åt våfflor. Mums!!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0