helgen i snabba drag

Är riktigt jäkla seg idag. Vet inte varför egentligen för fick sovit riktigt länge... 
 
I fredags kväll hängde jag med Lukas och hans kompisar Sanna och Madde hemma på Maddes balkong.
Vi drack en himla massa öl, och sedan gick vi ner till Harrys och drack lite mer, och sedan Black Pearl där vi dansade och tjötade med folk.
Träffade bland annat killen som bor i min förra lägenhet, och han började visa en massa bilder på hur han gjort om det. haha det är så kul att man är bästis med alla på fyllan.
Vi hade en väldigt rolig kväll i alla fall!
 
Vaknade upp hemma hos Lukas på lördagsmorgonen och chillade i solen en del. Sedan blev det lunch med mamma och pappa på Black Pearl. (Vi hänger där mycket nu...)
På eftermiddagen åkte vi hem till mig en sväng så jag fick byta om och sedan åkte vi hem till några tjejer och käkade tacos. 
Efter vi ätit drog vi till en förfest med Lukas "Lindome-gäng" Men vi blev inte kvar så länge, utan det slutade med att vi drog hem till mig och kikade på film istället. 
 
Idag blir det jobb om några timmar. Är inte alls taggad, men what to do!? FEM jobbpass kvar innan USA!! iiiiihh :D
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0