framme!!

äntligen är vi framme på vårat hotell, och jävlar vilket dygn Vi haft! Det började bra, och flygresorna gick smärtfritt utan förseningar eller annat krångel! 
den långa flygturen på 10 timmar och 40 minuter kändes bara som fem timmar, och till och med jag fick sovit lite! (dock ryckigt och i korta perioder, men man får vara glad för det lilla) 
 
när vi kom fram till LA började dock krånglet lite. Det gick inte att dra deposition från mitt bankkort eftersom det inte är kredit, och han kunde inte dra pengar från jojos eftersom bankkort var tvunget att stå i mitt namn då jag bokat resan.
det blev att ta en shuttle-buss tillbaka drygt fem minuter till flygplatsen där det fanns bankomat, och så fick vi ta ut alla pengarna i kontanter och åka tillbaka till biluthyrningen. och det var inte lite pengar heller... men det löste sig iaf och vi åkte i våran grymma bil till walmart där vi köpte gps och lite annat smått och gott.
 
efter mycket om och men, och en hel del irriterade kommentarer efter att vi kört fel och är så trötta att tålamodet ligger på noll, så hittade vi hotellet där vi nu har kraschat på sängen. snart ska vi hitta middag och sen blir det äntligen sova! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Luke

Kul att ni har kommit fram:) hoppas ni får en bra månad i usa

2013-06-12 @ 06:58:44

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0