Countdown

Idag om en vecka sitter jag och syrran på planet mot LA. 
Så jävla grymt!! Börjar bli lite nervös, för jag tror jag börjar fatta vad vi faktiskt ska göra. Hela resan känns fortfarande som en dröm om något som jag ska göra i framtiden!
Tänk om vi får punka mitt i ingenstans. haha, jag kan se oss framför mig... 
Men fan va kul vi kommer ha!!
 
Jag har börjat plocka fram lite saker som ska med, och sitter och skriver packningslista just nu. 
Tänkte försöka hämta upp resväskan snart också. iiiiih! :D 
Och innan vi åker måste jag växla pengar (Frågan är bara hur mycket...)  och "frysa" gymkortet (så inte jag förlorar en hel månad för ingenting) 
 
Taggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0