Välkommen tillbaka till verkligheten

Igår hade jag hunnit vara på jobbet kanske en halvtimma innan det blev kaos mycket folk, och jag hamnade nere i kassan i vanlig ordning. 
Och vips var allting tillbaka som om jag aldrig varit borta. Lite sorgligt hur man är borta en månad och så går det så fort tills man minns allting igen!
Men ändå lite skönt att vara tillbaka i någon sorts verklighet, göra något vettigt lixom. Träffa folk igen o så.
Idag är jag ledig. Har en väldigt skön första vecka med endast tre jobbpass. helt okej.
 
Ska ner till Kungsbacka och fika (antar jag att vi kommer göra iaf) med mina favoriter. Som jag saknat dem små filurerna! Bara Marcus som saknas i vårat lilla gäng. Saknar the old times när vi hade våra hemmafester bara vi fyra. så galet, men så roligt vi hade! 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0