i've got a ticket for the long way round, the one with the prettiest of views

glömde visst blogga igår!  
igår stekte vi på stranden, tog en promenad ut på piren och åt lunch, och fortsatte steka lite till.
på kvällen åkte vi till ett köpcenter där vi gick i butiker och åt middag.
 
jag köpte två par solglasögon, hade bara tänkt köpa ett par, men i kassan påpekade tjejen att om jag köpte två fick jag båda för 6 dollar, de jag tänkte köpa kostade $7.50
jag fick alltså ett par gratis och 1.50 dollar tillbaka om jag hittade ett par till. sjukaste! ! 
 
nu byter vi boende och åker till Santa Monica i tre dagar, sen bär det hemåt!  som jag längtar hem nu! då vet man att man haft en tillräckligt lång semester! 
 
min säng, svensk mat, kompisar, jobbarkompisar, folk som inte busvisslar på gatorna när man går förbi, vatten ur vattenkranen, och nämnde jag  min säng? 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0