Same old, same old

Tja! Har haft en bra dag idag som gjorde upp lite för gårdagens tråkiga besked!
Jobbade tills ett, och sedan åkte jag och myste med mina favoritflickor. Skoj!
 
Fick köpt en plattång när jag svängde förbi jobbet på vägen hem.
Den var på rea, och jag behöver en eftersom jag använder min syrras gamla, och färgen håller på att lossna på den... (haha, jag älskar hur jag känner att jag måste berätta en ursäkt för att jag köpte den) 
Så köpte jag en BB Cream. Har gått och funderat på om den är bra så länge nu att jag kände att jag lika gärna kan testa den som att köpa en foundation eftersom den kostade halva priset av vad min vanliga foundation gör.
Annars kommer jag ju alltid gå runt och undra lixom! 
 
Imorgon ska jag dra mig till gymmet innan jobbet tänkte jag, och sedan blir det jobb hela dagen! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0