One step at a time

Efter jobbet kände jag att jag behövde god mat och massa onyttigt att trycka i mig när jag kom hem.
Så jag åkte förbi affären och köpte med mig lite gott.
Väl hemma satte jag in maten i ugnen och fixade iordning en film.
Så plötsligt knackar det på dörren. Klockan nio på kvällen.
Det knackar inte på allt för ofta här, så varje gång det gör det blir jag typ rädd. 
Men jag vågade mig fram till dörren, och där står min syster.
 
hon joinade mig och vi kikade på film medans jag åt.
När jag ätit upp var jag inte ens sugen på det andra jag köpte. Antar att jag sparar det till någon annan kväll!
 
Mår lite bättre nu än i morse. Imorgon ska jag försöka dra mig till gymmet.
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0