film-söndag

Filmdag är vad det blev idag!
Hunger games var riktigt bra! Är glad att jag läste boken innan jag såg filmen dock!
För jag hade föreställt mig allting så himla annorlunda, ingen såg ut som dem gjorde i mitt huvud, och jag gillar att få skapa en egen bild av människor och omgivning när jag läser.
Ganska roligt hur man kan gilla vissa personer mer när man läser boken, och gilla andra bättre när man ser filmen!! 
 
Sedan har jag kikat på systrar i jeans som gick på tv, och nu tittar jag på The in-laws, som även den går på tv.
Äter gör jag också. Hela tiden. Är konstant proppmätt.
Men imorgon ska jag träna, så det är okej. haha! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0