Workout + solning

Det blev morgonträning för mig och syrran och efteråt la vi oss och solade tio minuter.
Tänkte jag ska försöka sola små korta stunder då och då så att jag kan få någon slags grund-färg till usa i juni. 
 
Nu är jag helt slut i kroppen. Hade träningsvärk från igår innan, och så dagens träning på det.
Är hungrig, men kylskåpet ekar tomt förutom såser, mjölk och mozzarella. Det kommer man ju inte så långt på!
Kanske kokar mig lite pasta bara för att äta nått och sedan får jag allt åka och handla.
Efter det blir det jobb! 
 
Igår hade jag en mysig kväll med Anna inne i Göteborg. Vi satt bara och fikade, pratade och halvsov typ.
Men det var mysigt att ses! 
 
Nej, koka pasta nu då!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0