Lördagsmorgon

God morgon! Hade jag inte varit vaken redan hade jag defenitivt vaknat nu, för nån av grannarna borrar...
Men jag har redan varit vaken i typ två timmar, och spelar musik för fulla muggar. (så jag kanske också är delaktig i det otrevliga uppvaknandet?) Undrar hur mycket grannarna hör av min musik och min skönsång. För det är inte ofta jag inte har musik på när jag är hemma! 
 
I alla fall. Har tagit mig en skön lång dusch, och ska dra på mig lite kläder, låta håret torka lite (så det inte fryser till is) och sedan ska jag gå till systemet! När jag kommer tillbaka hem ska jag försöka göra Jello shots! 
Spännande! Hoppas det inte går helt åt skogen!
Ikväll blir det förfest här och sedan utgång! Är taggad till tusen!!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0