Jello Shots

Jello shots görandet gick himla bra! 
Jag smälte ner geléhjärtanen i saft, och sedan hällde jag i med vodkan.
Vips in i kylen i små shotglas i plast!
 
Sedan åkte jag med mamma och pappa in till stan och fikade med min moster. 
Nu X antal timmar senare kom jag hem, och geléshotsen är klara! 
Jag är så himla excited!! Tänk om det inte funkat, vilken flopp!
 
Men det gjorde det, och nu väntar jag med spänning på att få testa dem!
Men först; mat och sminkning!
 
Smält, smält, smält
smält, smält... blanda blanda!

Kommentarer
Postat av: rebecka

blev det bra :) funderar på att testa det?

Svar: Ja, jag tycker det var en riktigt rolig grej! dock fick vi äta med skedar för det var svårt att få ut jellyn ur plastglasen...
Matilda

2013-10-31 @ 00:38:25

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0