I'll leave my window open, cause i'me to tired at night to call your name

Så idag var alltså jag och syrran iväg på vift.
Vi åkte till Torslanda och kikade i den där hobbyaffären. Dem hade inte överdrivet mycket, som vi trodde dem skulle ha. Men JoJo hittade lite, och jag hade nog kunnat plocka på mig lite om jag haft pengar att lägga ut. Men det hade jag ju inte. (tandläkaren idag, pluss att jag tankade inför bilturen, och lönen kommer nästa vecka. Lös ekvationen själva) 
Vi hade lite svårt att hitta dit först, men efter en ordentlig koll på gps:en på mobilen gick det bättre.
 
På vägen hem åkte vi förbi Ikea och åt lunch. Gott!
Jag släppte av syrran som skulle träffa kompisar, och åkte hem.
Sedan dess har jag mest lyssnat på go musik och chillat.
Är grymt trött efter min tidiga morgon, pluss gymmet två dagar i rad. Är inte van vid detta... haha!
En go träningsvärk har jag också. Räknar med att den kommer vara tusen gånger värre imorgon.
 
Och imorgon ska jag tvätta, så det blir tidig morgon då också. Men lika bra det för jag ska upp tidigt på torsdag för att jobba, och då kanske jag kommer somna i tid av utmattning. Annars brukar det inte bli så mycket sömn mellan onsdagar och torsdagar...
Ja intressant för er att veta!
 
Det var iaf beskrivningen till bilderna förut! Hoppas ni haft en go dag. 
Nu ska jag fortsätta mysa med mina ljus, och ska nog ta och göra lite te också!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0