snart åker vi!!

morgon! Idag är det bara två dagar tills vi åker. Helt sjukt!
Igår fick jag packat en del, men jag är inte klar. Det är jobbigt att bestämma i förväg vad man ska ha på sig i en hel vecka, och så vill man ju inte ta med för mycket så att man får plats med lite shopping hem också.
 
Idag ska jag åka till syster och vi ska handla godis till resan, måste ju ha svenskt godis på jul! Och sedan ska vi färga ögonfransarna så att man ser lite piggare ut utan smink.
Jag är så blek nu så jag kommer säkert inte ens hinna bli något brun... 
Speciellt inte i jämförelse med min o jojos pojkvänner. Jojos Alex har ju ursprung från colombia, och Lukas blir typ brun på en timme. Men jag hoppas på lite färg i alla fall, så man är lite härligt fräsch när man kommer hem.
Brännan man får kommer antagligen vara borta på mindre än en vecka sen, men ändå.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0