seg fredagskväll!

Har stått i några timmar och gjort köttbullar. Det var helt okej, lyssnade på lite bra musik och då går tiden fort!
Nu är jag återigen ensam hemma för Lukas är på julbord med jobbet.
Har redan hunnit kolla på en film och när den var slut var klockan strax efter sex... jahaja jag som trodde den va minst åtta!
 
Jag har segt internet och vet inte vad jag ska hitta på för något. Ska upp och jobba imorgon och jag börjar få lite ångest över det, men gör allt för att försöka tänka på något annat. Inte så lätt.
Men det är bara några timmar, och sedan behöver jag inte jobba förest vid fyra på söndag... så det är lugnt. (Dåligt försök att lugna mig själv)
Det lustiga är hur mitt fyratimmars-pass på lördagen känns typ dubbelt så långt som mitt sextimmars-pass på söndagen... weird!
 
Jag kunde gått på en födelsedagsfest ikväll, så jag får väl skylla mig själv att jag sitter här hemma. Men är ändå inget sugen på att supa ikväll, så ja: dagens i-landsproblem. Jag får la sätta på en till film för att skingra tankarna!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0